קיימים סוגים רבים של שלטים - דגלונים, איי-תנועה, קירות, גגות, בילבורד, מסכים, טוטם ועוד.

כל שלט נועד למטרה שונה, לפלח שוק מסוים, לרמת חשיפה מסוימת, לסוג מסר מסוים, וכל זה תלוי במטרות ותקציב המפרסם.
למשל שלטי ענק בצמתים מרכזיים -  מיועדים לתת לעסק חשיפה לקהל מגוון, דגלונים - מיועדים לפרסום מקומי יחד עם זאת אין כללי אצבע וכל מקרה נבחן לגופו והנה לכם כמה טיפים:

  • חשוב לבחור מסרים קצרים וקולעים
  • חשוב להגדיר קהל יעד לפני הפרסום
  • חשוב לעצב ולהפיק פרסומים איכותיים מכיוון שזה יכול לפגוע בפרסום או למנף אותו
  • חשוב לבחור את סוג השלט הרלבנטי
  • חשוב לבחור את המיקום הרלבנטי
  • בחירה בכמה שלטים יחד בתזמון מיוחד עלולה לתת חשיפה מוגברת
  • המערכת של IRONMAP מספקת לכם שליטה מלאה בפרמטרים השונים לצורך העלאת יעילות הפרסום.