קיימים סוגים רבים של שלטים - דגלונים, איי-תנועה, קירות, גגות, בילבורד, מסכים, טוטם ועוד.
כל שלט נועד למטרה שונה, לפלח שוק מסוים, לרמת חשיפה מסוימת, לסוג מסר מסוים, וכל זה תלוי במטרות ותקציב המפרסם.
למשל שלטי ענק בצמתים מרכזיים - מיועדים לתת לעסק חשיפה לקהל מגוון, דגלונים - מיועדים לפרסום מקומי יחד עם זאת אין כללי אצבע וכל מקרה נבחן לגופו והנה לכם כמה טיפים:
- חשוב לבחור מסרים קצרים וקולעים
- חשוב להגדיר קהל יעד לפני הפרסום
- חשוב לעצב ולהפיק פרסומים איכותיים מכיוון שזה יכול לפגוע בפרסום או למנף אותו
- חשוב לבחור את סוג השלט הרלבנטי
- חשוב לבחור את המיקום הרלבנטי
- בחירה בכמה שלטים יחד בתזמון מיוחד עלולה לתת חשיפה מוגברת
- המערכת של IRONMAP מספקת לכם שליטה מלאה בפרמטרים השונים לצורך העלאת יעילות הפרסום.